Documente ONRC

 

1. Descriere servicii

Site-ul nostru oferă servicii pentru obținerea documentelor emise de Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC), care includ:

  • Furnizarea de informații
  • Certificat constatator de bază
  • Certificat constatator fonduri IMM

Toate plățile pentru serviciile achiziționate prin intermediul site-ului nostru, inclusiv procesarea informațiilor cardului, se efectuează exclusiv online prin intermediul NETOPIA Payments. După completarea formularului, vei fi direcționat către pagina de plată.

2. Livrarea comenzilor

Comenzile sunt livrate sub forma unor documente electronice pe adresa de email furnizată în cadrul comenzii. Livrarea este realizată automat și veți primi documentele în maxim 24 de ore de la finalizarea plății.

Notă: Livrarea medie a unei comenzi este de 3 minute de la finalizarea plății.

În cazuri excepționale, în care serviciul ONRC nu funcționează, timpul de livrare se poate prelungi corespunzător. Cu toate acestea, ne străduim să vă oferim serviciul în cel mai scurt timp posibil.

3. Responsabilitatea Clientului

Vă rugăm să vă asigurați că datele furnizate în formularul de comandă sunt corecte și complete. Orice informație completată în mod incorect în formularul de comandă, care duce la întârzieri sau probleme în livrare, nu implică responsabilitatea MULTIFACTUUM SRL.

4. Cereri de returnare

Cererile de returnare pot fi trimise de către consumatori la adresa de email office@fast-it.ro. Termenul pentru depunerea unei cereri de returnare este de maxim 14 zile lucrătoare, conform dispozițiilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014.

5. Returnarea taxei de intermediere a certificatului constatator

Pentru a fi eligibil pentru returnarea taxei de intermediere a certificatului constatator, clientul trebuie să demonstreze că MULTIFACTUUM SRL este responsabil pentru una dintre următoarele încălcări ale Termenilor și Condițiilor:

  • S-a emis un certificat constatator diferit de tipul selectat de client în formularul de comandă.
  • S-a perceput un tarif de intermediere mai mare decât cel publicat în formularul de comandă.

6. Anularea Comenzilor

Orice client are dreptul de a solicita anularea comenzii pentru eliberarea certificatului constatator. Cererea de anulare trebuie să fie trimisă la adresa de email office@fast-it.ro. Anularea comenzilor poate fi efectuată numai dacă procedura de obținere a certificatului constatator nu a fost încă inițiată sau dacă certificatul constatator nu a fost încă emis. În cazul în care cererea de anulare este aprobată, returnarea taxei de intermediere pentru obținerea certificatului constatator se va efectua în maxim 15 zile de la aprobarea cererii. Returnarea taxei de intermediere, atunci când este cazul, se va face exclusiv prin transfer bancar într-un cont bancar indicat de client, deschis la o bancă din România. Cererile de returnare a taxei de intermediere trebuie să conțină obligatoriu informațiile bancare necesare pentru a efectua returnarea taxei de intermediere.

Aceasta este Politica de retur a comenzilor pentru MULTIFACTUUM SRL. Vă rugăm să o consultați în mod regulat pentru orice actualizări sau modificări.

Pentru întrebări suplimentare sau clarificări, vă rugăm să ne contactați la adresa de email menționată mai sus.